Aardig zijn is de basis voor succes, waarbij aardig zijn méér is dan alleen aardig gedrag. Het vraagt vooral ook om een aardig aanbod, dat doen wat de klant wil. Deze beide vormen van “aardig zijn” zorgen voor wederzijdse loyaliteit tussen de klant en bedrijf, een randvoorwaarde voor je omzet van nu en later. In de “Aardige Knoop” is de flow van loyaliteit goed te zien. Hij stroomt continue langs het aardige aanbod, langs je aardige gedrag en langs de systemen en kanalen die je inzet. Iedere verandering van het één heeft consequenties voor het andere. Vindt de balans.
Lezingen & Workshops
Wie wil er nu niet aardig(er) zijn? Of aardig gevonden worden? In een boeiend betoog laten we je ervaren wat jij kunt doen om dat te bereiken. Voor je bedrijf, maar eventueel ook voor jezelf. Betreft het je omzet, je marketingmix of je aardige aanbod dan is Wim daarover net wat meer op zijn gemak. Gaat het over gastheerschap, medewerker tevredenheid of je aardige houding & gedrag dan ben ik daarvoor meer de aangewezen persoon